Sunday 29 March 2009

oh well...

ehem2...
semlm ni kan aku ada MTeST... ala test yang kene amik kalau nak jadik cikgu tu kan...

ape lagi... pakai baju kurung kaler purple, n tudung ekin (still kene ekjas2 laa... kekok lagi huhu)... giler ayu ler kan... sampai biler parent aku tgk jer first expression diorg 'uihhh... nampak mcm cikgu laaa' ngeh ngeh ngeh

aku exam tu kat SMK Gombak Setia.. start kul 9.00 ++... standard laa kan...
abis dekat2 kul 12.00... dalam dok pening2 pastu aku sambung wat part time sampai ler ke mlm...

haa... part mlm ni yang membuatkan aku... oh well...

kadang2 tu kan... aku terasa mcm dalam byk2 orang laa, asal asyik aku terjumpe chatters yang tuttt ni...
mula2 kenal lama ok jer... coz aku yg jenis tak reti laa nak tipu2 masa chat ni kan.. chatters tanya, kalau boleh jawab aku jawab... kalau tak boleh aku bg ler alasan.. tapi takde laa nak menipu kan... sgt hipokrit wokey!!

ni adalah senarai penipuan chatters yg aku collect laa... kes2 aku boleh dapat tau... or kantoi ni cuma berlaku kalau aku dh lama chat dgn orang tu... biler masing2 dh comfortable, barulah terbukak citer nak bagi tau perkara sebenar...

1) umo
ni paling standard laa.. masa zaman2 aku berjinak-jinak dgn dunia chat ni mmg tak boleh terima laa kalau chatters tu tipu psl umo dia.. tp biler dh lama2 tu aku pun tak heran sgt dh laa kan.. mostly aku ok jer... ye lah, bukan nak jumpe pun... alah bisa tegal biasa laa dah...

2) background
now yang ni agak series laa... especially those yg non-muslim ngaku muslim, siap bagi salam penuh tu... cuma tak taip w.b.t jer.. yg ni aku hangin agak laa.. i mean, jangan laa main2 woi... those yg mcm ni aku kureng sket laaa... biler dapat tau tu biasanya aku akan renggangkan sket kadar kerapatan yg kitorg penah share dulu... pandai buat pandai tanggung laa akibatnya kan...

3) jantina
yg ni mmg series pd aku... lelaki yg nyamar pompuan... apehallll!!! teringin sgt nak jd pompuan ke?
then biler aku tanya naper nyamar... selamber jer diorg cakap sbb aku tak lyn diorg kalau guna nick jantan... so sanggup kuar balik n log in guna nick pompuan... cessss... pastu ada hati nak chat ntah hape2 dgn aku... cam syiotttt

mcm sorang ni laa... haa... aku kenal dia kat dunia chat ni lebih 4 tahun... aku anggap mcm adik angkat laa... kisah hidup dia mmg menarik... yg tu aku tak nak citer laa kat sini.. biar benda tu antara aku dgn dia jer...

tp in the end, iaitu pagi tadi... dia confess, dia kata dia rasa bersalah sgt... terlalu lama dia tipu aku... he wanna come clean...
jangan tak tau.... dia ni termasuk dalam kategori 1, 2, & 3... sapu habissssss seyyy...

tapi...

yg peliknya... aku takde laa marah sgt... or hangin tahap gaban seperti yg aku expect... aku cuma gelak jer n thank him coz at last he told me the truth..

mungkin somewhere deep in me, aku sendiri dah tak boleh nak percaya sgt kat orang... biler aku tak caya sgt seseorg tu, kalo org tu lukakan aku pun, takde laa sedih sgt rasanya...

not be able to trust any1 wholeheartedly....
is it a healthy habit???

-oh well-

No comments:

Post a Comment

Bouncing Star With Cool SunglassesBouncing Star With Cool Sunglasses
Free Orbit Hot Cursors at www.totallyfreecursors.com