Friday 27 March 2009

kisah aku dan kebaya... II

ni part ke-2 kisah aku dan kebaya...

alang2 aku bercerita pasal kebaya semlm kan.. so hari ni aku dengan bestnye nak meng-upload laaa gambar yang aku amik kat dalam bilik florist tadi...

sempatttttttttttttt posing wokey!! al-maklumler.... hehehee

ni dengan budak kitchen... nak aje inter-frame

ehem.. ada citer gak di sebalik baju aku hari ni...

mula2 aku pakai tudung kaler lain, plain choc-cream color... tapi psl tudung tu lembut giler, muka aku jadi bulat n kejap2 nak kene betulkan... tensen seyyy

so, since hari ni keje takde laa teruk sgt, dan aku pun nak hampir beku kat dlm bilik tu, boss ajak aku gi jln2 kat bazar yg ada kat level bawah PWTC tu... time2 UMNO ni bazar mmg penuh kat PWTC... macam2 ada... dari baju sampailah ke makanan sampai ke segala benda pun ada... biler lagi nak pomot barang masing2 kan...

antara yang super byk dijual ialah tudung, dok belek2 tu aku ter-ber-kenan ler plak dgn tudung ekin ni... not bad... cantik pun cantik, senang jer nak sarung masuk ke kepala pastu lilit ala kadar... Siap!

tetapi.... manusia.... aduihhhhh punye laaaaa ramainyeeee... tambah2 besok Sabtu, cuti, mesti manusia lagi berduyun datang...

tu biler aku dapat jer tudung yg aku berkenan, terus beli... 3 helai tu huhu...

then, balik bilik, tanpa membuang masa on the spot salin ke tudung ekin yg hitam... pastu mula laa berposing amik gambar... (hasilnya dapat laa yg kat atas tu hehehe)

n besok plak, nak gi MTest tu aku nak pakai yg kaler ungu, nak disesuaikan dgn baju kurung ungu...

-Ganbatte-

1 comment:

Bouncing Star With Cool SunglassesBouncing Star With Cool Sunglasses
Free Orbit Hot Cursors at www.totallyfreecursors.com