Friday 11 June 2010

pesta durian...

tarikh: 10.6.2010
masa: 8.45 mlm - 10.30 mlm
lokasi: depan umah bebudak laki kat taman siswa
buah yang terlibat: durian, rambutan, dokong
bukan buah yang terlibat: apam balik, peneram, keropok, dangai, cakoi
air: soya, oren, air kosong

asal ceritenye...
time dlm dewan tu, sambil2 ceramah tu, tgh sejuk2 tu... sempat lagi pas2 kertas proposal nk buat kenduri durian malamnye... n ramai yang setuju... maka, proposal diterima... (^__^)Y

so, kat pasar mlm tu, kitorg pun pakat beli laa sorg sikit buah n ape jer yg anak tekak terasa nak makan, tp yg main course dia of course laa durian... 

lepas selesai baca yasin sumer, rody pun dtg amik aku kt hostel n kitorg pun mulakan laa acara dengan 2-3 patah kata dari ketua kumpulan... eh ceh... aku ada gak amik video, tp since takleh nk upload kat sini, maka aku cilok jer laa pic yang cameraman kitorg amik....

bismillah.... aku kat ujung dunia sane... hehehe

  
ketua kumpulan kitorg, zahid tgh tunjukkan kepakarannya...


rody, yg tudung corak2 tu, mmg hantu durian... seronok makan tak hengat

comel jer durian dia...


aku, siti, rody
kepala aku dh start pening.... terlebih durian suda wakakaka

balik2 jer terus gi masuk bilik air, basahkan kepala sbb badan dh start panas... al-maklumler dh lama giler tak makan byk camtu...

tapi ape pun, aku mmg enjoy giler mlm tu... seronok sgt dpt mkn dgn member2 camtu.... minggu depan last kitorg bersama, pastu balik tpt masing2 n tunggu panggilan posting... aku bersyukur sbb peristiwa ni akan menjadi antara kenangan manis dlm hidupku...

~jom ke pedalaman~

No comments:

Post a Comment

Bouncing Star With Cool SunglassesBouncing Star With Cool Sunglasses
Free Orbit Hot Cursors at www.totallyfreecursors.com