Thursday 3 June 2010

legaaa...........

syukurrrr alhamdulillah...

dh lepas dh interbiu SPP... 
huhu... bermacam2 jugak la kene tanya kan...hehe aku ni punye laa bermacam segala mak nenek aku hafal ngan... tiap2 kali org kuar jer kene interbiu sekali lagi oleh kitorg yg dok debor nunggu turn ni.. tambahan pulak aku org last skali...

tp bile tiba turn aku, fakta yang disentuh hanyalah ttg FPK, so kire mmg soalan wajib laa tu.. nasib baik boleh laa aku rasa aku jawab, walaupun agak merapu.. yang lain tu lebih kpd P&P aku since aku ngajar tahun 2 masa praktikum tu...

yang seronoknya bile Datin & Tuan yang interbiu aku ni mcm tertarik dengan cara aku mengajar yang gunakan pelbagai kaedah mcm permainan ape sumer tu laa..

siap suruh bg contoh lagi... aku ape lagi, yang aku  pun citer laa topik yang aku bawak bebudak ni kuar kelas, guna teknik role-play untuk topik binatang makan binatang lain, binatang mkn tumbuhan n binatang mkn both.... 

cuma yang terkantoi sket laaa, bab penilaian tu boleh pulak aku lupa istilah ujian formatif dan sumatif tu... cizzz cizz dan agak ciz...diorg kata 2 istilah ni takleh lupa ni, mcm kalimah syahadah tu... erk....

ape pun, bile aku nk abis dh tu, depa bersungguh2 tanya, betul ke sanggup pegi ke pedalaman ni? 

of coz laa aku jawab.... YES!

and datin tu tanye, nk ke sabah ke sarawak? aku jawab sabah... sebab nak daki gunung kinabalu... he he he

pastu best jer dia jawab, saya dah daki dah...  tahun 1984... perghhhh... mmg tak payah aku baru jer 3 tahun hokey...

and in the end, they wish all the best and all those stuff laa... huhu... lega giler....

jd pasni, start hari ni smpi laaaa 19.6 nnti, ada KISSM plak....member2 yg gi taklimat td ni bg tau dh siap dh assignment ape sumer.... ngeee~

ape pun, aku nak rileks n gi air terjun dulu besok... wahhahahaahhaaa

No comments:

Post a Comment

Bouncing Star With Cool SunglassesBouncing Star With Cool Sunglasses
Free Orbit Hot Cursors at www.totallyfreecursors.com