Tuesday 25 May 2010

10 months in 1 blog....

giler aaa...

pejam celik pejam celik dh 10 bulan aku meninggalkan blog ni.... kalau tak sebab 'terserempak' dengan gojes tu yg nak mem'polo' blog aku, mmg alamatnye bukan takat berhabuk, abis bersawang blog ni kan.... silap2 password pun lupe terus wahkakaka...

aih

kan best kalau aku boleh update segala aktiviti yg aku buat dulu masa kat maktab ni...

tapi nk wat camane, satu benda yg pasti, masa first sem tu, bznye life kat sini mcm astaga.... mane taknye, segala teori teoran mak nenek moyang berbagai sumer ada... nyaris2 neves-brekdaun aku dibuatnye...

tapi alhamdulillah, mungkin sebab tu kot rezeki aku nk dpt KPLI ni bile dh tua camni kan... kire kematangan tu dh boleh handle laaa segala tekanan dan bebanan dan kekangan di sini... cewah masuk bakul jap... hehe tapi dalam istilah sedapnye, aku dok buat peneguhan kendiri positif ni....

n bile praktikum tu mmg best, first time jd cikgu sey.... berdepan dengan kerenah murid n bukan murid selama 3 bulan byk mengajar aku tuk teguh hati dan lebih komited dgn kerja...

skrg ni, final exam pun dh lepas, cuma dh mula bz tahap gaban balik sebabbbbb:

1) kursus khas tuk kitorg yg nk ke pedalaman - 23.5.2010 sampai 2.6.2010
2) aku kene interbiu tuk sahkan lantikan nanti - 3.6.2010
3) nak kene register tuk KISSM plak - punnnnn 3.6.2010
4) kursus KISSM - 3.6.2010 sampai 19.6.2010
5) exam KISSM - 19.6.2010 sampai kul 1.00 (harap2 takdek laa yg drag...)

lepas tuuuuuuuuuu................

insya Allah mama akn sampai dr kl dlm tgh hari tu jugak... hehe barang sumer dh pack siap dh ni..

ada rezeki pi langkawi, jenjln2 kt langkawi pastu antor amirul ke skolah dia.... rindu pulak dgn adik bongsuku itu....

pastu baru balik KL... bersiap sedia tuk tongkat dagu tunggu surat posting... hopefully takde laa lama sgt... kang ni berkarat laa plak skill2 yg dh diajar ni...

p/s: azamku.. nk aktif balik tulis ni... nk abadikan kenangan bila bergelar guru nanti...


No comments:

Post a Comment

Bouncing Star With Cool SunglassesBouncing Star With Cool Sunglasses
Free Orbit Hot Cursors at www.totallyfreecursors.com