Wednesday 8 April 2009

my peneman....

this is my peneman....

namanya tobby... kucing jiran sebelah... twin tompok...

tobby ni manja giler... dia tau jer kalau aku kuar nak gi jemur baju kat belakang umah... dia dengar jer sepereh2 selipar jepun aku tu... jap lagi aku plak dengar loceng dia berdecing dengan hebat... tanda dia berlari ke arah aku... bile dah nampak aku dia jalan slow2... konon2 nak kontrol laa tu...
dia ni bukan setakat ada kat tepi raga tu dok teman, tapi suka benar gesel2 kat kaki aku... penah sekali aku terpijak kaki dia masa nak jemur kaftan (of coz laa tak nampak dia kat bawah kan)... ape lagi menjerit laa tobby pastu dicakarnya kaki aku... adehh.... tapi takde laa sakit pun, (kulit kaki aku tebal agaknya ahaks...)
cuma yg kelakarnya, dia merajuk... jauh jer membawa diri... duduk kat hujunggggg ampaian tu...
aku gelak jer... aku cakap kat dia, saper suh menempel kat kaki orang... kan dh kene pijak...

tadi ni bile aku balik keje, dia dok tido kat tepi motor... look so peaceful n cuteeeee... bile aku panggil [tobbyyy....] dia bukak mata... menggeliat...

aku dah bukak pintu gril, nak masuk, cakap kat tobby, [tobby, aku nak masuk ni, penat laa] tobby bangun, duduk, tengok aku...

[meowwww]

aisey... cair tu... terus duduk melayan dia kejap...

-hilang penat keje hehehe-

No comments:

Post a Comment

Bouncing Star With Cool SunglassesBouncing Star With Cool Sunglasses
Free Orbit Hot Cursors at www.totallyfreecursors.com