Wednesday 24 June 2009

selamat tinggal..... PDN ku....

tadi ni bile baca-baca pasal blog terdahulu, aku ada 2 post pasal donate2 ni kan...

maka tadi ni terlintas laa nak timbang berat aku kat opis ni... timbang free ler katakan...

lepas lunch tadi ni.... aku naik ke penimbang tu...

pas tu...
lepas tu....
selepas itu...

huhuhu... kalo berat tu 54 +++ boleh laa lagi aku kow-tim ke 55kg...

tapi bile dh tinggal 53.5kg jer.... aisey... i dont think diorg akan benarkan aku donate plasma lagi dah...

maybe coz aku main bola tampar last week kot, hehe... gian wei lama tak main, kebetulan ada friendly dgn student2 UTP... maka dengan pantasnya terus mendaftarkan diri wakil Petrosains... BTW kitorang menang... yeeehaaaa

jadi agaknye terlebih pulak bakar lemak tu kot...

sebab syiok sgt main last week, malam ni budak2 pakat nak main lagi... aku plak nak gi gak, tapi kena tgk cuaca laa dulu... kalo tetiber hujan mencurah tak guna gak kan....

dengan perasaan bercampur aduknye... aku terpaksa melupakan Pusat Darah Negara lepas ni....

dengan rasminye aku cuma boleh donate blood jer...

~ahaks~

No comments:

Post a Comment

Bouncing Star With Cool SunglassesBouncing Star With Cool Sunglasses
Free Orbit Hot Cursors at www.totallyfreecursors.com